neděle 15. listopadu 2009

Listopadové střípky

Ve středu jsme večeřeli něco, co hodně připomínalo večeři, co připravil Shrek Fioně, a taky pavoučí kebaby. Ale dobré to bylo.:)(Toť odkaz na jeden z předchozích článků a naši milou Malwe, která už zvládá receptů mnohem víc.)

Taky jsme byli ve středu zase na akci, kterou jsem vymyslela já. Film. Na první jsme se nedostali, druhému uplně nerozuměli. Horší to být přece nemohlo. Cestou jsem poslouchala něco jako "mám doma nejmíň osm dobrých filmů a jdeme na místní film, o kterym jsme nikdy neslyšeli..." ale šli jsme a to bylo hlavní. Byla to akce pro zahraniční studenty. Možná se i zasmějete zaznělo varovně v úvodu. Parodie. 70. léta. Stockholm. Hippies. V přednáškárně nás sedělo asi pětatřicet. Díky tomu, že to nebyl film, co by chtěl Laďa vidět, jsem měla dovoleno šustit jídlem a komentovat, což se děje, což dělám u filmů normálně já. Ehm.:) Bohužel to ale nebylo moc vtipné, i když to bylo otevřené, postavy nebyly moc zajímavé...a tak jsme to nedokoukali.

Přidala jsem pár fotek ze Skansenu, kde jsme byly dneska s Hankou. Mrholilo. A skanzeny máme i u nás, tak to člověka(rozuměj mě) nevzalo tolik jako Číňany a Američany.

Žádné komentáře:

Okomentovat