sobota 29. srpna 2009

29.8.

Nevím, jak to dokázal, ale můj milý se nachladil. A tak dnes hlavně smrká, spí, čte The Invisible Hook a nadává na spoluhráče v guildě.:)
Já mu oddaně vařím čaje, smažím oběd a peču. Idylka.:)

Konečně jsem objevila jejich prášek do pečiva. Mají ho totiž v dozičkách po 180g, což byl maličko šok a furt jsem hledala sáček jako u nás. Ještě se líp zorientovat v moukách(jen v místní sámošce jich mají snad 12) a bude dobře. Pečení je pro mě jedna z nejlepších relaxací, co znám. Pročistí hlavu a ještě má hmatatelný výsledek.

Jo a chleba, co jsme si koupili teď, je něco mezi vánočkou a chlebem. Nasládlej. Vypadal normálně, ale evidentně mátl tělem.

Jednou sem budu muset napsat o tom, co nosí Švédi za oblečení, ale to chce i fotky. Rozhodně tu ale letí skinny a to jak u holek, tak i u kluků, holky stejně jak u nás nosí leginy pod sukně, ale ve víc kontrastních barvách, u nás mám pocit, že je to hlavně o konzervativní černé, tady chodí v růžových, zelených, modrých... Růžový skinny měl i týpek, co nás zasvěcoval do aktivit Student Union, což už bylo na mě teda moc. Jak je tu dost přistěhovalců, tak tu potkáváme plno muslimek v pestrobarevných hidžábech. Z barev oblečení obecně nejvíc převládá černá, šedá, tmavě modrá a zelená, poměrně ponuré tedy. A střihy jsou občas úlet.:) Vlastně myslím, že když tu někdo vypadá na naše poměry normálně, tak to musí být cizinec.:)

A jeden teplý bonz na konec. Nezhasínaj. Na chodbě, v kuchyni, na schodech...všude furt rozsvícený.

1 komentář:

  1. teeeda, tam by mel jet muj tata, ten taky zasadne nezhasina :D ale dokud plati nejen tu elektrinu, ale i me, radsi se zdrzuju komentare...

    OdpovědětVymazat