pondělí 31. srpna 2009

Svedske nemoci

Uz asi 3. den mam pekelnou rymu, takze dnesni den byl opet ve znameni caje, postele a dlouheho spani. Mala zmena se ale i tak dostavila.

Ve 4 hodiny odpoledne nas navstivila Lencina zahranicni kamaradka se svym stejne tak zahranicnim pritelem, ze si zahrajeme nejakou deskovou hru. Kdyz jsem se zeptal, co uz tak hrali, abych vybral primerenou narocnost, a slysel jsem "Monopoly", tak mi bylo jasne, ze na Iluminaty nedojde. No nic, vytahneme Osadniky, nekdy se serioznimi deskovymi hrami zacit musi.
Co jsem netusil bylo, ze presne ve chvili, kdy jsem dovysvetlil pravidla, aniz by kdokoliv usnul, a chystali jsme se zacit hrat, prisly dalsi dve slecny. Coz uz osadnici bohuzel nezvladaji.

Takze vytahnout citadelu a jdeme na to zase od piky. Nakonec to dopadlo dobre, hru vsichni vicemene pochopili a uspesne dohrali. Vyjimecne jsem i vyhral, coz se mi malokdy dari, kdyz to vysvetluju novym lidem. Mozna jsem jim to nevysvetlil zase az tak dobre, vzhledem k tomu, ze Cinanky vzaly v prvnim kole ze 3 karet carodeje. Ale casem snad i ony pochopily.
Jestli bude opakovani nevim, utekly po prvni hre a tvarily se tak neutralne. Uvidime.
(Le:Tak ale zase trvalo to dvě hodiny skoro.:)) Ony hrály spolu a díky jazykové bariéře se mohly klidně bavit nahlas a zvažovat, koho si to vezmou, a my jsme jen mohli koukat na sebe a smát se. A netvářily se neutrálně, z většiny hry mám dojem, že propukaly záchvatům smíchu, i když je pravda, že někdy celkem těžko vysvětlitelným.:))

Zbytek vecera byl ve znameni homogenizace meho a Lencina konceptu "palacinka" a z jeji strany pak jeste snahy o prinuceni ucit se sociologicke nesmysly o detske chudobe. Nezavidel jsem.

Zitra nas ceka oba skola, na kterou se moc tesime, tak doufam, ze aspon sezenu ten zazvor a ta ryma trochu ustoupi. Nebo me mozna z prednasky vyhodi, ze moc smrkam, coz je tady ekvivalent fetovani na verejnosti (zkuste v metru vytahnout kapesnik a sledovat ty pohledy).
(Le:Nebo nedejbože v knihovně.)

(Klidne v tom, Lenko, oprav, co uznas za vhodne, stejne vim, ze ten pravopis nevydrzis a pribude mi tam nejedna carka. Le: Dik.:) A taky za sepsani.:))

PS pro pozorne ctenare: Dnes se stala jeste jedna zajimava vec, ktera tu zminena neni. Ale to uz jste zajiste objevili.

7 komentářů:

  1. Jestli vytahujete hadrovej šnuptychl, tak se nedivte. Na to se nekoukaj blbě lidi jenom ve Švécku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to ekologický, abys věděl.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ekologicky me netrapi, ale co me naucil deda, to nemuze byt spatne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud vím, tak tvůj děda byl schopný sníst zelené kuře

    OdpovědětVymazat
  5. Dik za informaci.:) Aspoň vím, že je odolný.:)

    OdpovědětVymazat
  6. latkove jsou nejlepsi, vydrzi a neodiraji nos :D

    OdpovědětVymazat