čtvrtek 17. prosince 2009

17.12.

Spokojená tu poslouchám pop a je mi fajn. Laďa už spí. Dopoledne jsem šla na kafe popovídat si s Christinou o švédských studentech, co nepracují při škole, o švédském školství a o Vánocích. Skoro celý den sněžilo. Okna máme zafoukaná sněhem, čas vytáhnout holčičky na okna.:) A pak jsem celá nervózní šla do školy na konzultaci mé práce. Minulý týden mi totiž moje vedoucí řekla, že se rozhodne, jestli mě pustí k lednovému nebo březnovému termínu zkoušky(což je fakt fajn slyšet ve čtvrtek v pět a mít poslat koncept v uterý). Jenže březen by byla slušná komplikace kvuli tomu, že kredity a všechny papíry potřebuju do měsíce a půl po návratu a taky pro připuštění do dalšího semestru, no bála jsem se. Ještě jsem kousek od školy spadla ve sněhu, nádhera.:) Moje vedoucí tam jako obvykle v čas, který sama vybrala, nebyla a její kolegyně mi řekla něco ve stylu "koukněte, jak je venku, asi se zdržela na cestě". Ok. Naštěstí dorazila a celkem brzo mi řekla, že essay vypadá dobře a můžu jít v lednu. Jak já jsem byla šťastná!:)


Po tom, co jsem se vrátila a jednu práci do školy dopsal i Laďa, jsme vyrazili do Pavlem doporučeného Historiska museet. "Slabší, slabší," řekl by Laďa. Ale bylo to dneska zadarmo.:) Když jsme vyšli ven sněžilo jen tak příjemně a bylo tepleji, tak jsme prošli Ostermalstorg a hledali obchod, kde by měli jedlou sodu(pro něj). Luxusnější drogerie jsme zavrhli a nakonec prolezli skrznaskrz velký supermarket Hemkop u centrály. Klasické věci z drogerie totiž mají tam. Prodavačky vůbec netušily, jestli něco takového mají. Tak jsme jeli ještě na Morby, rozdělili síly, Laďa šel do ICy, já do Hemkopu...zase ani tušení. Nakonec nám poradila jedna paní v lékárně, že to mají v Hemkopu u koření. Heuréka. Takže nakonec dneska všechno dobře dopadlo.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat