neděle 18. října 2009

Jak jsme šli třikrát do kina na dva filmy

Sypu si popel na hlavu, ale to, co je v titulku je moje vina. Celé to začalo tak před dvěma týdny, kdy mi Laďa neprozřetelně slíbil, že se mnou teda na ty Banány pujde. Nechal na mě cestu na místo, takže jsme se hned pro začátek minulý pátek ztratili. Kino svítilo neonovými barvami a mělo vizáž tak třicátých let. Kde jinde by mohli dávat dokumenty a nezávislé filmy. Ale narozdíl od toho, když jdete v Brně do Artu a přijde většinou pár lidí, tak tady stály hloučky. Fronta několik metrů ven. Premiéra. Vyprodáno. Jsem fakt u takovýho filmu nečekala. Ale tak zjevně je tu jiná atmosféra ve společnosti. Tak jsme jeli domů.


Tak jsme šli tenhle čtvrtek, to už nás tam bylo tak dvacet(ale dávají to každý den dvakrát, masakr). Psala jsem předem mail, v jakym to je jazyce, jestli tomu budeme rozumět, když neumíme švédsky. Anglicky, španělsky. Nepřála bych vám vidět jeho pohled, když mluvili španělsky, snažila jsem se ho přesvědčit, že švédština je skoro jako němčina a trochu přece může těm titulkum rozumět, ale nedal si říct.:) Ale vydržel to. Každopádně i anglicky mluvili dost.:) Bylo to divný. Když čtu dycky v pátek Metro, tak ve víkendové příloze je hodnocení filmů. Čtyři hvězdičky pro District 9, Bastardy i Banány. Čekala jsem něco profesionálnějšího. Možná jsem zhyčkaná těmi americkými pointami, kterou to nemělo. Pár záběrů z plantáže, plno od soudu a z advokátní kanceláře. Frustrovaní muži, co kvuli pesticidům nemohli mít děti. Jenže dávno. Firma Dole. Můžete třikrát hádat, jaké banány jsme si koupili o den později. Nebylo to až tak přesvědčivý no. Řekněte si třeba, že jsme to nepochopili.

A taky jsme šli v pátek na premiéru Vzhůru do oblak. Upp.:) Odpoledne. Ale na anglickou verzi, takže tam malé děti nebyly. Reklamy tady na to byly už ty dva měsíce, co tu jsme, kamarádi říkali, že je to dobré. A imho bylo. V 3D. Laďa říkal, že čekal díky recenzím víc. Nebudu tady metat spoilery, třeba by to někomu mohlo prosvítit plískanice, co máte v Česku.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Abyste si nemysleli, že jsem infantilní jen já, tak si šel dnes pro písek na pískoviště do školky, co máme naproti domu. Ale protože se ve svym věku(maličko by vyčníval?) stydí si hrát s ostatníma dětma, tak si písek přinesl domů. A protože je to fajnový chlapeček, co nemá rád mokrý písek, tak si ho vysušil v troubě. :) Ale tak zase si poradí. To se cení.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat