pondělí 19. října 2009

Netrpělivá

Už jsem ve stavu Pepíčka, co má čekání dost a má chuť vyhrožovat. Čekám na ten balík už dva týdny. Doufám, že to neskončí stádiem "tak si tu lopatičku zkrkej". No ještě počkám... Do rána.:)

Jinak nám tenhle týden začalo první zkouškové(rozuměj první ze dvou). Je totiž už polovina semestru. Divné, když Němci sotva začali chodit do školy, ale tak je to tak.

Ale z dnešku mám dobrý pocit. Konečně se mi povedla prezentace tak, abych byla sama spokojená a ještě jsme cestou ze školy vedly s Christinou zajímavou debatu o víře(v mém případě tedy spíš nevíře) v Boha. Potom co jsem minulý týden vysvětlovala Shannon naši politickou situaci, už tohle bylo v pohodě.

doporučená literatura ke studiu:
Pepíček píše dopis Ježíškovi: "Celý měsíc budu hodný, když mi přineseš počítač." Sotva dopis dopíše, pomyslí si, že celý měsíc to nevydrží, roztrhá dopis a napíše nový: "Týden budu hodný, když mi přineseš počítač." Znovu zapřemýšlí: "Týden to asi nevydržím." Roztrhá dopis a napíše nový:, "Jeden den budu hodný, když mi přineseš počítač." Znovu zapřemýšlí a uvědomí si, že nevydrží být hodný ani jeden jediný den. Podívá se na stěnu, uvidí obraz panny Marie, vezme ho, sundá a zavře do skříně. Píše nový dopis: "Ježíšku, zajal sem tvoji matku. Výkupné je počítač."

Myška si hrabe díru, jde okolo ježek a povídá: Myško, nenamáhej se zbytečně, zajdi za krtkem ať ti půjčí lopatu a díru si vykopej.
Myška teda jde,když je 5 metrů od domu krtka říká si pro sebe: ten krtek je ale takovej lakomej, já nevim on mi tu lopatu určitě nepůjčí...jde ale dál. Když je 3 metry od domu zase povídá: ten krtek je ale fakt takovej lakomej blbeček on mi tu lopatu určitě nepůjčí...jde však dál. Když už je metr od domu zase se zastaví a říká si: ten krtek je ale opravdu takovej debil on mi tu lopatu určitě nepůjčí...jde přesto dál, dojde až ke krtkovu domu, zaklepe, krtek otevře, myška zvedne cihličku co leží na zemi, flákne ho s ní přes hlavu a povídá: Tak si tu pitomou lopatičku sežer!

Žádné komentáře:

Okomentovat