pondělí 26. října 2009

Jupí:)

Mám kabát!:) Ne tak ledajakej. Můj kabát, co mám už nejmíň od septimy, dorazil. Zrovna je teda teplo, (počasí u nás a v ČR tak nějak od oka porovnávám tady http://www.mzv.cz/stockholm) ale ono to přijde. Konec marného nahlížení do schránky po ohlášce! Konec jeho řečí o tom, že mi asi nic neposlali! Dnes je šťastný den.:)

Taky nám dneska začala druhá půlka semestru. Což v mym případě probíhalo asi tak, že jsem si o půlnoci říkala, že tu práci do školy dodělám ráno. A kvuli citacím jsem procházela sylabus. "A sakra, zítra mám čtyři hodiny školy. To to neudělám zítra. Musim teď(před tímhle rozhodnutím si představte asi tak dvacet absurdních výmluv, co vás napadnou a la chce se mi spát, tak nepůjdu do školy, neodevzdám to, vyhodí mě, však je to můj život...Laďa mi pak říkal něco o časové preferenci a o tom, že se musím rozhodnout, kdy to udělat, tak jsem se radši rozhodla prokrastinaci pokořit a dorazit to, abych mohla v klidu usnout, místo toho se mi o tom zdálo, budila jsem se a ještě jsem si dělala poznámky o úpravách). A ráno vstávat. Ach nee." Ale stalo se. I Laďa šel na zkoušku a něco tam napsal, teda spíš spočítal. Věřím mu že dobře. Jak jinak.:)

Dneska jsem na paní Nataše vyzvídala, jestli Švédi prodávají mák(jen v kořenkách), tvrdej tvaroh(v Lidlu), co všechno dělají z mletého masa, když je ho v obchodech tolik, co pečou na Vánoce, jak tu peče ona(hodná, říkala, že je tu jiná mouka, která se nechová jako ta naše, protože má jinej obsah lepku,ani margaríny, které jsou moc vodnaté, ale že se člověk naučí lavírovat i s tímhle). Taky říkala, že Klaus přišel se svými požadavky dost pozdě a že místní noviny otiskly i Havlovu kritiku Klause, co jste možná četli(já ne) a že i když nemáme prezidentskou republiku jako Francie, tak ho média vnímají jako že mluví za celou zemi. A taky nás překvapilo, že Talin je v Arménii. V Estonsku je Tallin. Ale tak to vy víte.

A uplně bych zapomněla, kapesníky aní Nataša hodně chválila a říkala, že je to kulturou národa, že u nás byly v 16. století a kde byli oni(na to jsem radši nic neříkala) a jen ať to hezky dál propagujeme, že látkový narozdíl od papírového může i zaškrtit ránu nebo sloužit jako rouška při požáru.

Španělka včera urobila scénu, že s insectem(kdo ví jakým) bydlet v pokoji nebude a zase se sbalila a na pár dní tu máme snad nějakého Íránce, nebo co to Laďa říkal.

Žádné komentáře:

Okomentovat