sobota 24. října 2009

Pár střípků z našeho života

V pátek když jsme jeli po Dinosaurech metrem a ukazovali si, jak velkou kdo viděl krysu, paní naproti nahodila znechucený obličej a chytla se manžela. Kdyby nám tak rozuměla, říkala jsem, ale nemohla. Když vystupovali, tak se nás její muž ptal, jakým jazykem mluvíme. Albánsky? Czech. Interesting. Taky myslim.:)

Jak vypadám v očích cizinců záleží i na kontinentu. Asiati vidí Evropany jako hodně podobné, stejně jako my je. Že vypadám jako Francouzka, mě potěšilo. Jednou se mě dokonce někdo ptal na složení jednoho jídla v domnění, že jsem Švédka. S mými vlasy určitě.:) Kanada. Why not.

Od soboty máme auto. Já nemám řidičák, takže o něj nemusíte mít strach. Je docela malý. Ale použiju ženský popis, pěkný červený. :) Není ani na leasing, jen trochu líznutý. Každopádně jsme rádi, že ho máme.

Dalo se předpokládat, že se Laďovi okoukám, když mě uvidí každý den. Ale že to přijde tak brzo? A tak mezi nás přišla Malwe. Zatím vaří jen kebaby z pavouků, vajíčka na bylinkách a ryby, co uloví. Hodně chodí do lesa, ale i do města si zajde. Má trochu výstřední vkus, ale třeba z toho vyroste. Včera mě dokonce přesvědčoval, že by on mohl místo mě vařit a já na ní dávat pozor, když jde lesem a tak. Chvíli nás tak i nechal. Ale jak je mým zvykem, tak jsme napoprvé zabloudily(respektive to maličko přepálily). Druhý pokus už byl lepší. Ještě mě ta holka snad naučí rybařit. Však mi taky na Facebooku vyšlo, že budu za deset let rybářem a ulovím žraloka, tak je pomalu potřeba začít na tom pracovat.

Po nočním rozhovoru s Švédem Nemámrádsršně Laďa hodil do kuchyně papír svolávající další kitchen meeting. Službu příští týden máme my dva a naše kuchyně je v katastrofálním stavu a nepřijde mi fér dělat práci za několik předchozích služeb, co se na to vybodly. Ostatní na to totiž zvysoka kašlou, a tak je podlaha neskutečně špinavá, každej tam po sobě nechá nádobí, služba nevynáší koš atd. Včera si tam šest Číňanů(bydlíme tu se samými Švédy mimo Francouze s přítelkyní a Číňana Úa:), Litevka se odstěhovala ke svému novému švédskému boyfriendovi a od 1.11. očekáváme místo ní Španělku) udělalo prima sobotní večer se spoustou cigaret a jídla. Ale ráno vyvětráno a stopy odklizeny. Vivat jim!


citace z lamera:

#34290 +

Tereza> co mas za auto?
<
Meloun> Chceš to říct odborně, nebo stačí jen tak jak to stačí většině holek?
<
Tereza> No řekni mi to jako holce to je jasný ne?
<
Meloun> Stříbrný
Komentář: Fakt jí to stačilo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat