pondělí 4. ledna 2010

3.1.2009

(Trpím prokrastinací. Chytla jsem to až na VŠ ve druháku a od tý doby to jde se mnou z kopce. Momentálně ale potřebuju dopsat práci, kterou už jsem jednou neodevzdala, takže bych letěla ze školy...tak mi můžete držet palce. No ale zase pak je více článků tady na webu, pro vás asi jen dobře.)

Už se nám vážně stýská a většinou se bavíme o tom, jak už se těšíme domů, na rodiny, na kamarády a tak. Viz ilustrační foto.


Včera jsme vyrazili za dalšími Čechy do Rikstenu zahrát si nějaké deskovky. Nakonec jsme s Petrou, Michalem, Luckou, Janou a Tomem hráli Bang, Šestiměstí a Osadníky. Konečně vyhrál Šestiměstí Laďa a ne já, tak měl radost.:) V Bangu byl naprosto nezlomný šerif, kterého jsme neoddělali díky jeho štěstí a naší nevšímavosti, co všechno máme za zbraně(holky banditi, no:)). Osadníky vyhrál magnát na kámen a hlínu.

Začalo se hrát něco kolem sedmé a odcházeli jsme o tři čtvrtě na jednu na noční autobus. Cestu už jsme znali, půlhodina dolů. Spojení na internetu vypadalo docela hrozivě, tři autobusy, cesta hodinu. Jenže to celé nakonec bylo uplně jinak. Včerejšek byl dost mrazivý, sníh se třpytil a křupal pod nohama, ale pořád jsme ve městě, takže pod minus deset to snad nešlo, i když předpovědi hlásili na nejbližší dny i minus 23. První autobus přijel o něco málo později a dovezl nás na místo, kde jsme předtím nikdy nebyli. Naštěstí měli v jednu ráno otevřeno v 7Eleven, co tam stál na rohu, takže jsme zasytili hlad(Divili byste se, ale většina fast foodu i na centrále tu má v noci zavřeno.). Navazující autobus jel dle řádu o dvacet minut později, než měl, tak jsme se rozhodli to risknout a dojet něčím do centra a odtamtud pokračovat, i když tu neexistuje nic jako naše rozjezdy se společným místem na Hlaváku. Jak jsme tam tak byli, tak se mi i zlepšila nálada, poslední dny se mi fakt už stýská po spoustě lidech. Začala jsem se smát, jak mi to celé přišlo absurdní. Koukli jsme do mapy a vydali se rychlým tempem na Odenplan. Jenže to už k nám nebylo tak daleko. Když jsem to teď zadala do mapy, tak to z centra bylo 6,2 km, nemělo na většině zastávek smysl čekat na autobus, co jel jednou za půl hodiny či za hodinu. Kolem čtvrt na čtyři jsme byli doma, takže jsme šli slušně, necelou hodinku.:) Potkávali jsme akorát prohrnovače, kteří ale neměli co prohrnovat, protože nasněžilo sotva pár centimetrů. A nemusíte se bát, chodíme ven dost navlečení.:) Takhle v noci pozná člověk město jinak, všímáte si jiných věcí, má to něco do sebe. A hlavně se těšíte do tepla a do postele.

Žádné komentáře:

Okomentovat