úterý 1. září 2009

1.9.2009

Teď tu spí jak nemluvně, tak bych vám na něj mohla něco napsat.:) Třeba že si instaloval Windows 7 a přijde mu to tak skvělé, že do toho nutí i mě.:) Přišel mu totiž disk z Ameriky, tak to konečně mohl provést. (Původně jsem sem chtěla napsat děsuplný příběh o tom, jak jsme měli na chodbě kaluž krve, ale prý by mi stejně nikdo nevěřil, že je to krev, protože krev se sráží a vůbec takhle nevypadá a víš, kolik krve by to muselo být, aby tu byla taková kaluž... Ale jednoho Švéda včera můj rytíř zachránil od sršně. Asi se mu zalíbil, protože dneska se vytasil s historkou, že tam má krysu...)

Taky mi dneska při večeři říkal, že bych měla víc jíst, protože když nebudu jíst, tak kdo mu tady pak bude vařit, nesmím se na to dívat jen egoisticky ze svýho pohledu, jestli chci nebo nechci žít.:) A vy taky nemyslete jen na sebe.;) Myslete třeba na konec velké žárovkové éry. Nebo na to, jak se stavíte k rozhodnutí ústavního soudu.

2 komentáře: