pátek 4. září 2009

Jak jsem šla jíst raky

Party jsou nedílnou součástí Erasmu. A tak jsem dnes šla na údajně typicky švédský Kräftskivan. Asi 60 nás tam bylo, před námi raci, knackebrot, bramborový salát, máslo, sýr a vodka. Problém s takovýmihle akcemi je, jak správně podotkl jeden z organizátorů, že jsou pak všichni hodně opilí. Vysvětlení je prosté. V rakovi je strašně málo masa, ke kterému se navíc dostává těžko, a ne každému chutná. A tak potom, co se všichni nají chleba a salátu, pijí pivo a vodku. A vodka, zvlášť ta kořeněná, je, nevím jak jinak to říct, silná jak sviňa.:) Navíc si musíte osvojit song, na který se připijí, což pár kol trvá, že...

A zas tady byli skoro všichni v černym(já teda preventivně taky), sdělila jsem to jedné Švédce a ona na to, že jsou tu prostě dark. Asi to tak bude.

Co jsem těžko rozdejchávala, bylo, když jeden Nizozemec reagoval na to, že já jsem z ČR a sousedka z Ruska, že jsme ze stejný části Evropy a jestli se u nás mluví německy... a pak jsem něco rozdejchávala ještě hůř, ale to sem psát nebudu. Ale původ občas znamená dost, bohužel první dvě otázky každýho rozhovoru jsou" jak se jmenuješ" a "odkud jsi"...

Jako alkoholovou perličku na závěr připojím, že v místní sámošce mají Starobrno.

1 komentář:

  1. Na představování si zvykneš, já ke konci drmolil Honzaaustschechien bez nějakých mezer nebo pomlk. Dost možná pokládali to celé slovo za jméno :-)

    OdpovědětVymazat