pátek 18. září 2009

Měsíc tady a stále oba naživu:)

Říká se, že chlapa utáhnete na vařenou nudli. Ale jak chlapa vytáhnout ven, na to už přísloví neznám. Ale na internetu najdete všechno. A tak jsem si našla databázi míst, kde v Evropě mají dinosaury. Odeslala jsem sms ve znění "Displays of Alamosaurus, Euhelopus, Parasaurolophus, Pentaceratops, Tanius, and Tyrannosaurus. Hm???" A v neděli pojedeme do Uppsaly. :)

Brainstorming dojmů. Hladovkáři už čtyřicátý den hladoví za situaci v Íránu. Jedna žena mi dneska vyprávěla, jak bychom měli kupovat místní jídlo kvuli klimatu. Radši jsem ani nemyslela na to, že jsem zase po sedmnácti letech začala jíst banány. V metru se nepouští starší lidi sednout(důvod je prostý, zkuste to a řeknou vám, ať sedíte, že jsou ok, tak proč se příště snažit). Do dveří se ale pouští. Právě probíhá festival piva a whisky. Jsem po dvou týdnech o Education for sustainability development. Ta otázka tady stojí uplně jinak než u nás. Nemůžu najít strouhanku. Ale naděje umírá poslední.

Před měsícem, když jsme sem přijeli a všechno bylo takové zmatené, nové, všude samý cizí jazyk, tak jsem říkala, že pojedu domů. Teď si to, že někdy pojedeme zpátky do Čech(nebo spíš na Moravu:)), radši ani nepředstavuju. Je to tu super.:)

2 komentáře: